11.7.09

PLANAZO!!! Y RETO VERANIEGO!!!

Planazo: 2 Agosto Marcha Alpina Puentedey, 20 o 36km. Andando o en bici montaña. Hay para todos los gustos! Al acabar jamada incluida en la inscripción y un baño en el rio. Impagable!!! Apúntense si no quieren quedar fuera. (link en el calendario).

Reto: 26, 27 septiembre. Erronkari (Isaba). Finde de lujo en Isaba, sábado marcha btt a elegir 55km o 77km. Y el domingo para los que tengan ganas y fuerzas cronoescalada de 5km con una media del 17%. Los que no quieran andar que se animen a pasar el finde.(Más inf en el calendario)

3 comentarios:

  1. Aupa!
    Ni Puentedeyra noa! Ya eskatu dut egun librea eta bihar emango didate bizikleta, beraz, bihar gauean egingo dut izen ematea. Orain, gelditzen diren 2 asteak entrenatzera!

    ResponderEliminar
  2. Ba nik oraindik ez daukat sorbalda oso ondo beraz asteburu honetan saiatuko naiz bizikleta hartzen ea kapaz naizen...

    Esango dizuet zerbait.

    musutxus danoi

    urtzi

    ResponderEliminar
  3. Urtzi, beste fisioengana joan behar haiz!!!Hilabetea bajan hazur hausturagaitik bale, baina pinzamiento bat...!Puentedeyn ikusten gara.

    ResponderEliminar

Mesedez, hitz egokiak erabili eta bestela lasai,edozer komentatu eta publikatuko dogu eta.