20.7.10

SOMOko triatloia


Hona hemen Somoko triatloiean gertaturikoa

7 comentarios:

  1. Aupa mutilak hori bai taldea. Ea hurrengoan Urtzi bizikletatik zelan jeitsi hoberatzen dozun eeeh!
    Gartzen "abusón!", Unai, hurrengoan bizkarzainari errelebo gehio eh!

    ResponderEliminar
  2. tira ba, hurrengoan trebeago saiatuko naiz bizikletatik jeizten.

    Baina bideon ez dena agertzen, gartzen eman zidan laguntza da, nire baitan korrika helmugara heltzeko.

    Denborak pixka bat hobetu behar ditudala uste dut...

    :)

    ResponderEliminar
  3. Unai Barrenetxea
    Aupa Eutsi!!
    Ni, ugeraldian itsasoa hustu eta gero, bizikletan gogotsuegi saiatu nintzen eta korrikaldian zapatilak zulatuta joan nintzelakoa daukat (hau posible baldin bada), baina tira, lehen triatloia izateko eta entrenatu duguna entrenatzeko (nire kasuan behintzat) ... Bueno ba, agenda topera dago TRI, BTTrak... ea jende gehiago animatzen dan!!

    ResponderEliminar
  4. Unai Barrentxea!!
    Aupa gente, aupa Urtzi eta zorionak Gartzen matxine!!
    Ni, ugeraldian itsaso erdia irentsi ondoren, eta bizikletan a toda letxe joan ondoren (Gartzen, jakin nahiko nuke ze media egin genuen), bizikleta utzi eta zapatilak zulatuta edo ankla batekin jantzi nituela uste dut ze... Hori da hori arrastaka ibiltzeko era!!
    Enfin. Lehen Triatloia izateko ez dago hain gaizki baina...
    Bueno ba, ea jendea animatzen dan TRI eta BTTra mordoa dago oraindik eta!!
    Ale!!

    ResponderEliminar
  5. Aupa Eutsipeople!!!
    Peraltako triatloicrossera apuntaute nau eta ez dot beste Eutsipeoplerik ikusten. (Unai Sakanakoa ez da guretzat, umeentzako da)
    Beraz danok entrenatzera!!!

    ResponderEliminar
  6. Gartzen, noiz da triatloi kros hori eta nolakoa da? Mendiko bizikletagaz egin daiteke?

    ResponderEliminar
  7. Peraltan da 31ean, igerilekuan egiten da eta oso ondo dago. Nozki mendi bizikletagaz egin behar da, 10km-tan muñotxo bat igon eta jeitsi ez da oso teknikoa. Gero 4 Km korrikan. Izena emateko " http://www.navarratriatlon.com/inscripcion.php "

    ResponderEliminar

Mesedez, hitz egokiak erabili eta bestela lasai,edozer komentatu eta publikatuko dogu eta.